.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رفع مشکل کمبود آب 10 روستای ساری

شمال نیوز: با حفر و تجهیز یک حلقه چاه جدید مشکل کمبود آب شرب 10 روستا بخش مرکزی شهرستان ساری برطرف شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، محمدحسین برزگر در حاشیه بازدید از مجتمع آبرسانی بندارخیل و زرگرباغ شهرستان اظهار داشت: با حفر و تجهیز یک حلقه چاه جدید مشکل کمبود آب شرب 10 روستا بخش مرکزی شهرستان ساری برطرف شد.

این مسئول ابراز داشت: سال‌ها 10 روستای در پوشش این دو مجتمع از مشکل کمبود آب شرب در رنج بودند تا اینکه با حفر، تجهیز و وارد مدار شدن یک حلقه چاه این مشکل حل شده است.

وی افزود: هم‌اکنون یک‌هزار و 500 خانوار 10 روستای زرگرباغ، بندارخیل، شهاب لیلم، خرم‌آباد، طوربدار، لیمون، تجنک و زوارمحله از نعمت آب شرب کافی و سالم برخوردار شدند.

برزگر هزینه اجرای عملیات حفر و تجهیز این چاه را 190 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این اعتبار  از محل اعتبارات خشک‌سالی و تملک دارایی تامین شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 شهريور 1392
اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران از روستاهای نوکنده ، نرگس زمین، اروت، ولاغوز، پروریج آباد چه خبر اصلا میدونین این روستاها کجا واقع شدن؟ میدونین مردم این روستاها هنوز که هنوزه آب سالم ندارن، بودجه ای که برای این روستاها در نظر گرفته شده بود کجا خرج شد؟
نا شناس 26 شهريور 1392
جناب آقای مهندس برزگر مشکل آب روستای گلورد از بخش کلیجانرستاق ساری بلاخره کی حل خواهد شد
نا شناس 26 شهريور 1392
ضمن تشکر از مدیریت سایت بخاطر اطلاع رسانی بموقع به شهروندان

آقای برزگر یک بازدید ازروستای نوکنده برنامه ریزی کیند با مدیریت شما یک منبع بتونی بمبلغ 100میلیون تومان هزینه شده ولی متاسفانه آب ندارد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!! ولی تقاضای مردم مظلوم و سرسبزززززززز نوکنده چهاردانگه تقاضای کنتور آب رادارند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.